Přeskočit obsah

Displej¤

  • Rgb& pozice(int x, int y) (Rgb& at()): Vrátí pixel na dané pozici

  • void nastavBarvu(int x, int y, Rgb color) (void setColor()): Nastaví barvu pixelu na dané pozici

  • void vycisti() (void clear()): Vyčistí celý displej

  • void vypln(Rgb barva) (void fill()): Vyplň celý displej barvou

  • void nakresliObdelnik(int x, int y, int sirka, int vyska, Rgb barva, int tloustkaCary = 1) (void drawRectangle()): Nakreslí obdélník se zadanými parametry

  • void nakresliObdelnik(const Obdelnik& obdelnik, Rgb barva, int tloustkaCary = 1) (void drawRectangle()): Nakreslí obdélník se zadanými parametry

  • void nakresliObdelnikVyplneny(int x, int y, int sirka, int vyska, Rgb barva) (void drawRectangleFilled()): Nakreslí vyplněný obdélník se zadanými parametry

  • void nakresliObdelnikVyplneny(const Obdelnik& obdelnik, Rgb barva) (void drawRectangleFilled()): Nakreslí vyplněný obdélník se zadanými parametry

  • void nakresliCtverec(int x, int y, int strana, Rgb barva, int tlouskaCary = 1) (void drawSquare()): Nakreslí čtverec se zadanými parametry

  • void nakresliCtverecVyplneny(int x, int y, int strana, Rgb barva) (void drawSquareFilled()): Nakreslí čtverec se zadanými parametry

  • void nakresliKruznici(int stredX, int stredY, int polomer, Rgb barva) (void drawCircle()): Nakreslí kružnici s danými parametry

  • void nakresliKruzniciVyplnenou(int stredX, int stredY, int polomer, Rgb barva) (void drawCircleFilled()): Nakreslí vyplněnou kružnici (kruh) s danými parametry

  • void nakresliCaru(int x1, int y1, int x2, int y2, Rgb barva, int tloustkaCary = 1) (void drawLine()): Nakreslí čáru

  • void ukaz(int intenzita = 255) (void show()): Vykresli připravený snímek na displeji

Příklad použití¤

#include "Logic.hpp"
#include <iostream>

void logicMain() {
    while (true)
    {
        display.fill(Rgb(255, 0, 0)); //red

        display.show(30);
        delay(3000);
        display.clear();

        display.drawLine(1, 0, 8, 0, Rgb(255, 0, 0)); // red
        display.drawLine(0, 1, 8, 9, Rgb(0, 255, 0)); // green

        display.show(30);
        delay(3000);
        display.clear();

        display.drawRectangle(0, 1, 8, 4, Rgb(255, 0, 0)); // red
        display.drawRectangle(4, 3, 6, 5, Rgb(0, 255, 0)); // green

        display.show(30);
        delay(3000);
        display.clear();

        display.drawRectangleFilled(0, 1, 8, 4, Rgb(255, 0, 0)); // red
        display.drawRectangleFilled(4, 3, 6, 5, Rgb(0, 255, 0)); // green

        display.show(30);
        delay(3000);
        display.clear();

        display.drawCircle(3, 3, 2, Rgb(255, 0, 0)); // red
        display.drawCircle(6, 7, 3, Rgb(0, 255, 0)); // green

        display.show(30);
        delay(3000);
        display.clear();

        display.drawCircleFilled(3, 3, 2, Rgb(255, 0, 0)); // red
        display.drawCircleFilled(6, 7, 3, Rgb(0, 255, 0)); // green

        display.show(30);
        delay(3000);
        display.clear();

        display.drawSquare(1, 1, 3, Rgb(255, 0, 0)); //red
        display.drawSquare(4, 5, 4, Rgb(0, 255, 0)); // green

        display.show(30);
        delay(3000);
        display.clear();

        display.drawSquareFilled(1, 1, 3, Rgb(255, 0, 0)); //red
        display.drawSquareFilled(4, 5, 4, Rgb(0, 255, 0)); // green

        display.show(30);
        delay(3000);
        display.clear();

        display.at(0, 0) = Rgb(255, 0, 0); // red
        display.at(4, 7) = Rgb(0, 255, 0); // green
    }
}