-
Rgb& pozice(int x, int y)
(Rgb& at()
): Vrátí pixel na dané pozici
-
void nastavBarvu(int x, int y, Rgb color)
(void setColor()
): Nastaví barvu pixelu na dané pozici
-
void vycisti()
(void clear()
): Vyčistí celý displej
-
void vypln(Rgb barva)
(void fill()
): Vyplň celý displej barvou
-
void nakresliObdelnik(int x, int y, int sirka, int vyska, Rgb barva, int tloustkaCary = 1)
(void drawRectangle()
): Nakreslí obdélník se zadanými parametry
-
void nakresliObdelnik(const Obdelnik& obdelnik, Rgb barva, int tloustkaCary = 1)
(void drawRectangle()
): Nakreslí obdélník se zadanými parametry
-
void nakresliObdelnikVyplneny(int x, int y, int sirka, int vyska, Rgb barva)
(void drawRectangleFilled()
): Nakreslí vyplněný obdélník se zadanými parametry
-
void nakresliObdelnikVyplneny(const Obdelnik& obdelnik, Rgb barva)
(void drawRectangleFilled()
): Nakreslí vyplněný obdélník se zadanými parametry
-
void nakresliCtverec(int x, int y, int strana, Rgb barva, int tlouskaCary = 1)
(void drawSquare()
): Nakreslí čtverec se zadanými parametry
-
void nakresliCtverecVyplneny(int x, int y, int strana, Rgb barva)
(void drawSquareFilled()
): Nakreslí čtverec se zadanými parametry
-
void nakresliKruznici(int stredX, int stredY, int polomer, Rgb barva)
(void drawCircle()
): Nakreslí kružnici s danými parametry
-
void nakresliKruzniciVyplnenou(int stredX, int stredY, int polomer, Rgb barva)
(void drawCircleFilled()
): Nakreslí vyplněnou kružnici (kruh) s danými parametry
-
void nakresliCaru(int x1, int y1, int x2, int y2, Rgb barva, int tloustkaCary = 1)
(void drawLine()
): Nakreslí čáru
-
void ukaz(int intenzita = 255)
(void show()
): Vykresli připravený snímek na displeji
#include "Logic.hpp"
#include <iostream>
void logicMain() {
while (true)
{
display.fill(Rgb(255, 0, 0)); //red
display.show(30);
delay(3000);
display.clear();
display.drawLine(1, 0, 8, 0, Rgb(255, 0, 0)); // red
display.drawLine(0, 1, 8, 9, Rgb(0, 255, 0)); // green
display.show(30);
delay(3000);
display.clear();
display.drawRectangle(0, 1, 8, 4, Rgb(255, 0, 0)); // red
display.drawRectangle(4, 3, 6, 5, Rgb(0, 255, 0)); // green
display.show(30);
delay(3000);
display.clear();
display.drawRectangleFilled(0, 1, 8, 4, Rgb(255, 0, 0)); // red
display.drawRectangleFilled(4, 3, 6, 5, Rgb(0, 255, 0)); // green
display.show(30);
delay(3000);
display.clear();
display.drawCircle(3, 3, 2, Rgb(255, 0, 0)); // red
display.drawCircle(6, 7, 3, Rgb(0, 255, 0)); // green
display.show(30);
delay(3000);
display.clear();
display.drawCircleFilled(3, 3, 2, Rgb(255, 0, 0)); // red
display.drawCircleFilled(6, 7, 3, Rgb(0, 255, 0)); // green
display.show(30);
delay(3000);
display.clear();
display.drawSquare(1, 1, 3, Rgb(255, 0, 0)); //red
display.drawSquare(4, 5, 4, Rgb(0, 255, 0)); // green
display.show(30);
delay(3000);
display.clear();
display.drawSquareFilled(1, 1, 3, Rgb(255, 0, 0)); //red
display.drawSquareFilled(4, 5, 4, Rgb(0, 255, 0)); // green
display.show(30);
delay(3000);
display.clear();
display.at(0, 0) = Rgb(255, 0, 0); // red
display.at(4, 7) = Rgb(0, 255, 0); // green
}
}